Struik
Contact
Heb je vragen, tips of suggesties? Laat het ons weten!
Stuur een bericht
Stuur Struik een berichtje via social media en volg ons voor de leukste acties en lekkerste recepten.
Heeft u een vraag of is het product niet naar wens? Wij horen het graag. Met uw reactie helpt u ons de kwaliteit van onze producten, service en informatie te verbeteren. Wij vragen u vriendelijk het reactieformulier in te vullen en te versturen. Binnen 10 werkdagen mag u van ons een reactie verwachten. Maak uw keuze uit de volgende opties:
Veelgestelde vragen
Wanneer een product van Struik over de houdbaarheidsdatum is, kan ik deze dan nog opeten?
Na het verstrijken van de uiterste houdbaarheidsdatum kunnen wij niet meer garanderen dat het product nog goed te gebruiken is. De smaak van het product zal als eerste een verandering ondergaan. We raden u dan ook aan om het product niet te gebruiken.
Zijn soepen in blik ongezond?
In onze soepen gebruiken we voornamelijk (vries)verse groente, (vries)vers vlees en water uit eigen bron. Ons streven is er op gericht om zo min mogelijk zout en suiker in onze producten te verwerken. Zo zijn er aan onze maaltijdsoepen geen suikers toegevoegd. Daarnaast werkt Struik nauw samen met de Wageningen Universiteit op het gebied van voedselveiligheid en gezondheidstechnologie.
Hoe komt het dat producten in blik lang houdbaar zijn?
Ons producten blijven houdbaar omdat wij onze blikken bij een hoge temperatuur voor een korte tijd verhitten. Dit noemen wij het steriliseren van onze producten. Hierdoor worden eventuele bacteriën, voor zoverre deze aanwezig zijn, afgedood. Dit zorgt voor een houdbaarheid van 2 à 3 jaar, mits de producten onder 38°C bewaard blijven.
Zijn alle maaltijdsoepen van Struik vrij van E-nummers en smaakversterkers?
Aan onze maaltijdsoepen worden geen smaakversterkers toegevoegd en aan sommige soepen wel E-nummers. Dit zijn toevoegingen die door de Europese voedselveiligheidsautoriteit (EFSA) zijn goedgekeurd. Wil je meer weten over E-nummers, klik dan hier.